Monday 10 November 2014

                                      Assalamualaikum:)!!

  
   Dah lama kan saya tak on..hihihi..

         sebernarnya saya baru habis peperiksaan akhir tahun..
          sangat exhausted..tapi Allhamdullilah,dah habis  periksa..
         OK,sekarang saya nak FOCUS kepada persembahan akhir 
          tahun.ACTUALLY,saya sebernarnya saya jadi MC 
           (master ceremony)..so saya tak masuk persembahan.saya 
          teringin jugak nak buat persembahan sebab kelas saya buat
           persemabahan CHORAL SPEAKING.Kelas saya 
           bergabung  dengan tahun 5.tapi takpelah.muallim dah suruh
           saya jadi MC saya ikut jelah arahan mualim:D..Tapi cuma 
           kekadang muallim saya sibuk atau ada kelas..tapi XPER..
            sebab lepas ni muallim cakap lepas rehat jer saya 
            akan PRACTICE..So, itu jerlah apa yg saya nak cakap:)
             ASSALAMUALAIKUM DAN JUMPA LAGIII!!:D 

No comments:

Post a Comment